Hoş geldiniz! Banyo mobilyaları alışverişi yaparken akıllara gelen bazı temel soruları cevaplamak için buradayız. Banyo, evinizin en kişisel ve sakin alanlarından biridir ve bu nedenle mobilya seçiminde doğru karar vermek önemlidir. İşte sıkça sorulan bazı sorular ve yanıtları:
1 - Banyo mobilyamı seçerken nelere dikkat etmeliyim?
Banyonuzun boyutu, tarzı ve depolama ihtiyaçları gibi faktörler önemlidir. Mobilyalarınızın banyonuzla uyumlu bir tasarıma sahip olması da önemli faktörlerden biridir.
2 - Banyo mobilyalarını nasıl temizlemeliyim?
Banyo mobilyalarını temizlemek için hafif deterjanlar veya özel temizlik ürünleri kullanılabilir. Sert temizlik maddeleri ve aşındırıcı süngerler kullanmaktan kaçınılmalıdır çünkü mobilyaların yüzeyine zarar verebilirler.
3 - Mobilyalarımın garanti süresi nedir?
Firmamız banyo mobilyaları için genellikle satın alındığı tarihten itibaren 2 yıl garanti süresi sunar. Kullanıcı kaynaklı hasarlar ve ihmal sonucu mobilyanın uzun süreli suya maruz kalması gibi durumlar garanti kapsamına girmez. Ürününüz ile ilgili bir sorun yaşadığınızda detaylı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçin.
4 - Lavabo ürüne dahil mi?
Lavabo ürüne dahildir. Tek modülden oluşan bir lavabo alt dolabı da satın almış olsanız, birden fazla modülden oluşan bir takım da satın almış olsanız, aksi belirtilmediği takdirde lavabolar alt dolapların tamamında fiyata dahil olarak satılmaktadır.
5 - Lavabo seramik mi?
Satışta olan tüm lavabolar seramiktir.
6 - Ürünler MDF mi SUNTA mı?
Bazı ürünlerimizde 1. kalite MDFlam bazı ürünlerimizde 1. kalite suntalam kullanılmaktadır. Bu malzemeler nem ve suya karşı dayanıklıdır ve uzun ömürlü kullanım sağlar. Ürünlerin görselleri arasında ya da ürün açıklaması kısmında malzeme detaylarını görüntüleyebilirsiniz.
7 - Musluk bataryası ürüne dahil mi?
Ürün görsellerinde gördüğünüz lavabo haricindeki hiçbir aksesuar ürüne dahil değildir. ( bataryalar, gider borusu vb. )
8 - Ürün ölçülerini nereden öğrenebilirim?
Satın almak istediğiniz ürünün görsellerinin içinde detaylı ölçülere ulaşabileceğiniz bir ölçü görseli bulunmaktadır. Ürün sayfasına gidip ölçü görselini inceleyiniz.
9 - Farklı ürünler ile birlikte kombin yapmak istiyorum ahşap tonları aynı mı?
Ürünlerimizde tek renk ahşap tonu kullanılmaktadır. İstediğiniz ürün ile kombin yapabilirsiniz.
10 - Dolapların içindeki raflar sabit mi ayarlanabilir mi?
Raflar hareketlidir ve ihtiyacınıza göre istediğiniz yükseklikte ayarlayabilirsiniz.
11 - Ürünler mat mı parlak mı?
Ürünlerimizin yüzeyi mattır.
12 - Çamaşır ve kurutma makinesi dolabım sallanıyor ne yapmalıyım?
Öncelikle satın olmuş olduğunuz ürünü nerede konumlandıracağınıza karar veriniz. Sonrasında ürünü duvara sabitlemeden önce, size göndermiş olduğumuz paketlerde mevcut olan ayarlanabilir ayakları su terazisi yardımıyla ve sallanma kontrolü yaparak zemine göre ayarlayınız. Gerekli ayarlamaları yaptıktan sonra ürünle birlikte göndermiş olduğumuz L bağlantılar ile montaj kılavuzunda belirtildiği şekliyle dolabı duvara montajlamanız gerekmektedir. Tüm bu adımları gerçekleştirdikten sonra sallanma problemi kalmayacaktır.
13 - Demonte olarak mı gönderim yapılıyor?
Ürünlerimiz demontedir. Kurulum müşterilerimize aittir. Her bir paket özenle paketlenmektedir.
14 - Montaj hizmeti var mı? Ürünlerin montajı zor mu?
Firmamız tarafından montaj hizmeti verilmemektedir. Ürün paketlerinin içinde montaj kılavuzu bulunmaktadır. Kurulum adımları detaylı bir şekilde maddeler halinde ve tamamı görselli olarak anlatılmıştır. Kurulumu basit el aletleri(yıldız tornavida, çekiç vb.) yardımıyla kolaylıkla tamamlayabilirsiniz.
Not: Duvara montaj adımı için matkap gerekir.
15 - Ürünlerin kurulum videosu mevcut mu?
Youtube'a Roomart yazarak kurulum videosu mevcut olan ürünlerimizin videolarını görüntüleyebilirsiniz.
16 - Eksik ya da hasarlı parça olması durumunda nasıl bir yol izlemeliyim?
Ürün size teslim edildikten sonra 14 gün içinde bizimle iletişime geçip eksik ya da hasarlı parça talebinde bulunursanız, gerekli parçayı tespit edip tarafınıza ücretsiz olarak gönderim sağlayacağız.
17 - Aynam ya da lavabom kırık/çatlak geldi ne yapmalıyım?
Ürün size teslim edildikten sonra 14 gün içinde bizimle iletişime geçip eksik ya da hasarlı parça talebinde bulunursanız, kargo kaynaklı hasar almış olan aynalı kapağı/lavaboyu size ücretsiz olarak göndereceğiz.
18 - Kargo ücreti fiyata dahil mi?
Kargo ücreti tüm ürünlerde fiyata dahildir. Kargo için ekstra bir ücret ödemenize gerek yoktur.
19 - Hangi kargo ile çalışıyorsunuz?
Yurtiçi Kargo ile çalışmaktayız.
20 - Daire kapısına teslimat mevcut mu?
Kargo firmalarının 30 kilogramın üstündeki paketleri daire kapısına çıkartmak zorunluluğu yoktur. 30 kilogramın üstünde olan ürünler apartman kapısından teslim edilecektir.
21 - Ürünlerimi iade etmek istiyorum ama aracım yok bu durumda ne yapmalıyım?
İade talebi için lütfen bizimle iletişime geçin. İade talebiniz kabul olduğu takdirde size ürünün teslimatını yapmış olan kargo şubesi ile iletişime geçerseniz iade etmek istediğiniz ürünü kapınızdan teslim edebilirsiniz. Dilerseniz teslim tarihleri içerisinde ürünleri kargo şubesine kendiniz götürebilirsiniz.
22 - Özel ölçülerde üretim yapıyor musunuz?
Fabrikamızda standart ölçülerde seri üretim yapılmaktadır. Özel üretim seçeneği bulunmamaktadır. Eğer yüksek adetli sipariş olacaksa lütfen bizimle iletişime geçin.
23 - Üretici firma mısınız?
Evet, üretici firmayız. Bütün ürünlerimiz Bursa/Mustafakemalpaşa'da bulunan fabrikamızda üretilip paketlenmektedir ve tarafımızca kargolanmaktadır.
Tags: